FAQ

  • Хто організовує Акцію?
  • Де проходить Акція?
  • Протягом якого періоду триває Акція?
  • Як узяти участь в Акції?
  • Як зареєструвати чек?
  • Чи можна реєструвати чеки у месенджерах Viber або Telegram?
  • Чи можу я зареєструвати код за номером гарячої лінії?
  • Який термін реєстрації чеків?
  • Скільки чеків я можу зареєструвати?
  • Чому з’являється повідомлення про блокування?
  • Чому мені не вдається завантажити чек?
  • Які подарунки в акції?
  • Як я дізнаюся, що я виграв подарунок?
  • Мені надійшло повідомлення, що я виграв ящик чипсів «Lay’s». Коли та яким чином я зможу отримати свій подарунок?
  • Мені надійшло повідомлення, що я виграв акустичну систему (саунд-бар). Коли та яким чином я зможу отримати свій подарунок?
  • Чи можу я отримати подарунок, якщо мені немає 18 років?
  • Чи можу я чи мої батьки отримати подарунок, якщо мені немає 14 років?
  • Чи можу я передати подарунок іншій людині?
  • Як здійснюється доставка подарунків?
  • Чи потрібно мені щось платити за подарунки? Хто оплачує доставку подарунків?
  • Чи можу я отримати грошовий еквівалент вартості подарунків?
  • Чи можу я повернути подарунок чи обміняти його на інший?
  • Я отримав акустичну систему і вона не працює. Чи можу я її обміняти?
  • Я проживаю у Криму / на Донбасі і виграв подарунок. Як мені його отримати?
  • Чи можуть бути анульовані результати розіграшів?
  • Навіщо ви збираєте скан-копії паспортних даних?
  • Я не хочу, щоб у вас зберігались мої персональні дані. Як їх можна видалити?

Приєднуйся
до нас
у чат-ботах